Web Analytics Made Easy - Statcounter

  قسمت دوم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی شنبه نهم شهریور ماه منتشر می‌شود.

سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد و ۲۶ قسمت دارد. این سریال درامی عاشقانه را بستر داستان خود قرار داده است.

تصویربرداری این سریال پس از پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید، اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین سهیلی زاده، کارگردان مانکن، پیش از این ساخت آثار بسیاری را در صدا و سیما بر عهده داشته است و مانکن اولین تجربه‌ی حضورش در شبکه‌ی نمایش خانگی است. از کار‌های گذشته‌ی این کارگردان می‌توان به سریال‌های "هست و نیست"، "مرز خوشبختی"، "پریا"، "آوای باران"، "فاصله ها"، "دلنوازان" و... اشاره کرد.   درقسمت قبل مانکن دیدیم که کاوه به شکلی ناگهانی قصد دارد به رابطه‌اش با همتا پایان دهد و همتا هر چه می‌کوشد دلیلش را نمی‌فهمد. او بعد از جدا شدن از همتا به خانه‌ای مجلل و بزرگ می‌رود که در آن کتایون صوفیان (مریلا زارعی) در انتظار اوست. زنی که قصد دارد کاوه را از گذشته اش جدا کند و کاوه‌ای جدید بسازد.
کاوه با مادر (الهام پاوه نژاد) و خواهرش زندگی می‌کند و پدرش (حسین پاکدل) به خاطر بدهی هایش در زندان است. دیری نمی‌گذرد که کاوه با کتایون عقد می‌کند. کاوه قبل از عقد تعهدات زیادی را به کتایون می‌دهد و مبالغ زیادی سفته را در اختیار او و وکیلش قرار می‌دهد و کتایون هم در ازایش چکی به مبلغ هفت میلیارد و دویست میلیون تومان به کاوه می‌دهد.   با تماشای یک قسمت از مانکن، چیز زیادی نمی توان درباره‌ی آن گفت: به جز این که موتور محرکه‌ی اصلی داستان مانکن مثل خیلی سریال‌های دیگر، پول است.   پول و جنگی که اغلب میان پول و عشق در می‌گیرد. همچنین همانطور که از پیش و با دیدن نام فرزاد فرزین در کست این سریال مشخص بود، موسیقی (موسیقی پاپ) نقش زیادی در ساختار سریال مانکن دارد. چنان که تقریبا یک سوم از قسمت اول را، البته با احتساب تیتراژ ابتدا و انتها، صدای ترانه‌های فرزاد فرزین تشکیل می‌دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟

پیمان خازنی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که این روزها پروژه موسیقایی نمایشی «مجنون آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان را در تالار حافظ به صحنه برده اسن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه های خود برای به صحنه بردن این اثر که به نوعی چندمین تجربه او در حوزه تلفیق موسیقی و نمایش محسوب می شود، توضیح داد: زبان و ادبیات فارسی غنی‌ترین ثروت ما ایرانیان است و پرداختن به متون کهن فارسی، یک مراجعه درست در راستای ساختن دنیای جدید برای اقوام ایرانی محسوب می‌شود. در این راستا منظومه «لیلی و مجنون» حکیم نظامی گنجوی به قدری غنی است که به جرات می‌توان آن را بزرگ‌ترین منظومه عاشقانه در ادبیات جهان دانست.

وی افزود: از زمانی که با این شاهکار آشنا شدم هربار که به سراغش می‌روم، ظرفیت تازه‌ای در آن پیدا کرده و تشویق می‌شوم از زاویه‌ای دیگر به آن بپردازم. «لیلی و مجنون» هنوز برای من تمام نشده است. پرداختن به چنین آثاری کار دشواری است؛ چراکه بیش از هر چیز در این زمینه باید برداشت درستی از مخاطب داشت و این مهم به راحتی میسر نیست.

این آهنگساز بیان کرد: شناخت جهان شاعر و مطابقت آن با سلایق متعدد مخاطب امروزی از طرفی و بازنویسی اثر به زبان امروز از سوی دیگر کار سختی است. رسیدن به این مرحله تازه بنا نهادن سنگ اول است. پس از آن باید به سراغ موسیقی رفت. موسیقی ایرانی ظرفیت‌های فراوانی دارد و همراه ساختن آن با گستره وسیع شهر ایرانی نیازمند دقت بالایی است. البته با توجه به اهمیت آشنایی کارگردان با ظرافت موسیقی ایرانی، خودم کارگردانی نمایش را برعهده گرفتم که امیدوارم در این کار بتوانم اندازه‌ها را رعایت کنم. البته آثار پرفروش معمولا جنبه ادبی و فرهنگی را به ناچار قربانی گیشه می‌کنند اما ما در «مجنون آن لیلی» به دنبال دوسر برد هستیم.

خازنی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: «مجنون آن لیلی» پر از رنگ و لایه‌های درونی و بیرونی است. به عبارتی درونش فلسفی و بیرونش عاشقانه است و نمایشنامه این ابزار را در اختیارم گذاشت تا لایه‌ها برای سطوح مختلف سنی و فکری جاگذاری شود. طراحی لباس و طراحی نور نیز ۲ رکن مهم صحنه‌اند. با این ابزار تلاش کردم که رویا تولید کنم

وی در پایان اظهار کرد: البته من این کارها را یک رشته منظم می‌بینم؛ این رشته تالیف که توسط یک آهنگساز کارگردانی می‌شود، به زودی حضور آهنگسازان جوان را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه معتقدم آهنگسازی به دلیل انتزاعی بودن از کارگردانی دشواری‌های بیشتری دارد و امیدوارم علاقه‌مندان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

پروژه موسیقایی نمایشی «مجنونِ آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان، آهنگسازی طراحی و کارگردانی پیمان خازنی، تهیه کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی نژاد، روایت رشید کاکاوند، خوانندگی هادی فیض آبادی (با همراهی زهره فیروزی و امید نصری) و بازی عمار تفتی، زهره فیروزی، ملیکا شهاب، رز ایزدی، سپیده موسوی، علی تیمور فامیان، آتنا قرایی، سیما نوروزیان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت های 18:30 و 21 در تالار حافظ تهران میزبان مخاطبان است.

کد خبر 6096120 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟